24.3.2017

Opiskelija etsii unelmien työnantajaa

Hei! Ensinnäkin mukavaa että päädyit blogini sivulle. Nyt tahdon tehdä juuri sinuun vaikutuksen erilaisella lähestymistavallani. En etsi vain mitä tahansa työtä. Etsin työtä, jossa voin olla työnantajalle hyödyksi omilla vahvuuksillani. Tahdon löytää juuri sen työnantajan jolle minä voisin antaa parhaan suorituksen itsestäni kesän aikana, syksyllä opintojen jatkuessa ja toivottavasti myös ensi vuonna tradenomiksi valmistumisen jälkeen. Prioriteettina on kuitenkin löytää töitä kesäksi, mutta jatkuva työsuhde opintojen ajan olisi todella suotavaa.

Kuka minä olen?

Olen Sakari Jokinen, 22-vuotias liiketalouden opiskelija Espoosta. Olen utelias, ja innostunut persoona. Teen asioita suurella intohimolla ja siitä johtuen saan flown helposti päälle. Olen kiinnostunut markkinoinnista, brändäämisestä, psykologiasta ja itseni kehittämisestä. Kuluttajana seuraan tarkasti mainoksia ja yritän aina oppia niistä itse jotakin. "Miten olisin itse tehnyt tuon?" kysyn itseltäni usein jos en pidä mainosta kiinnostavana. Ja jos mainos taas on mielestäni toimiva, mietin mikä siinä oli niin hyvää. Uteliaisuuteni näkyy haluna oppia uusia asioita. Olen lähes 20-vuoden joukkueurheilulajeja pelanneena oppinut valmentamaan itseäni, sekä toimimaan tiimissä. Arvioin omaa suoriutumista sekä kouluelämässä, työelämässä, että harrastuksissani. Ohjaan pelikentällä muita, ja pyrin pitämään positiivista ilmapiiriä kehumalla ja tsemppaamalla kanssapelaajia. Olen analyyttinen, ja ennemmin teen harkitun ja oikean ratkaisun, kuin nopeasti tehdyn päätöksen ilman tarvittavia taustatietoja. Objektiivisuuteni on yksi parhaimmista puolistani.

Millaista työtä haluan?

Olen tehnyt mm. varastotöitä, valmentanut jääkiekkoa ja laskenut tilityksiä. Valmentaminen on ollut tähän mennessä suosikkityötäni. Miksi? Koska sen tekemisessä on jokin hyvä syy, ja saan tuntea oman tekemiseni tärkeäksi. Omalla työpanoksella saan vaikuttaa lopputulokseen. Haluan vastuuta. Työ opettaa uusia elämäntaitoja, ja asioita joita koulussa ei opita. Unelmani olisi tehdä luovaa markkinointityötä. Uskon inbound-markkinoinnin olevan tulevaisuuden markkinointia. Haluaisin rakentaa ja ylläpitää brändiä joka vetää ihmisiä puoleensa. Unelman eteen pitää kuitenkin opetella erilaisia asioita, ja haluaisin tehdä työtä, jossa pääsisin harjoittelemaan unelmani tavoittelua auttavia taitoja.

Millaisia projekteja olen tehnyt?

Koulussa olen tehnyt monia ryhmäprojekteja yrityksille, joista olen saanut hyvää palautetta. Vuonna 2015 Innovate or die-innovaatiokilpailussa pohdimme "miten rakentaa Pauligin brändiä, jotta ihmiset tajuavat sen olevan muutakin kuin Juhla Mokka?". Voitimme kilpailun ja Pauligin edustaja sanoi heidän markkinointitiimin tulleen samoihin lopputuloksiin, joita tälläkin hetkellä toteutetaan. Ehdotimme mm. tuotteiden luomuvaihtoehtojen esiintuontia, pienpanimotuotteiden vahvempaa mainostamista, sertifikaattien esillelaittoa, pakkauskokojen yhtenäistämistä, tapahtumissa esilläoloa ja erilaisten tarinoiden luontia tuotteiden ympärille.

2016 syksyllä SAE Institute Stockholm tilasi koulun kautta projektin johon osallistuin. Selvitimme ryhmän kanssa ruotsinkielisten ja suomenkielisten kiinostusta Tukholmassa sijaitsevaa musiikkikoulua kohtaan, ja teimme markkinointisuunnitelman. Tämän ja monien muiden projektien toteutuksesta ja tuloksista voin kertoa lisää pyydettäessä.

Kuinka minut voi tavoittaa?

Jos kiinnostuit esittelystäni, pyydä minulta lisätietoja itsestäni tai pyydä samantein työhaastatteluun. Tulen mielelläni keskustelemaan yrityksessänne olevista työpaikoista. Sivun oikeassa laidassa löytyvät sosiaalisen median tilini.

Puhelinnumero 040 739 2983
Sähköposti sakari.k.jokinen@gmail.com

Hyvää kevättä toivottaen
Sakari Jokinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti